Акафист святому царю-искупителю Николаю II (покаянный)


«И долго будем мы томиться,
под нам низпосланным крестом,
пока в душе не совершится,
у нас великий перелом.
Пока от зол мы не очнемся,
и, приведя наш бунт к концу,
к Царю мы, каясь не вернемся,
как дети блудные к отцу»

Бахтеев С.С.
1942 г.

Кондак 1
Жертве Христовой в подобие, яко Агнец непорочный, волею, по Промыслу Божию, полагаешься во искупление греха измены народа Русскаго. Мужество в вере непоколебимо храняще, святый Царю Николае, грех крамолы чудовищной, нехристям в угоду, народом твоим содеянный простивый и будущаго ради Руси Святей, во исполнение воли Божией, восхождение на свою Голгофу совершивый.
Тем же, прославляя Бога Всемогущаго, подвигу Искупительному Своему, тебе Царю, последовати благоволившему, воспеваем ти:
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Икос 1
Яко Ангел, Богом посланный на землю, пред бурями апокалиптическими, святый Царю Николае, образ Государя Православнаго на все времена показал еси, жизнь свою за Христа и народ свой положил еси.
Победою мученическою, не от мира сего, Богом ти данною, планы сатанинские воцарения мирового разрушил еси, тем ко Христу роду человечу путь сохранил еси. Сонмам же, новомучеников к венцам шествовати, во Царствие Небесное, путь открыл еси. Сего ради, яко скипетроносцу благочестивейшему велегласно приносим ти:
Радуйся, яко Дух Святый постави тя пасти люди Божия, яже Господь кровию Своею честною стяжа;
Радуйся, яко Русь и народ свой, любовию Христовой любил еси;
Радуйся, яко отец духовно, Царь же чувственно, людем русским был еси;
Радуйся, Владыко Богоутвержденный, яко диадимою царскою венча тя царствующих Царь;
Радуйся, яко твердое стяжал еси тщание к вере Христовой, возлюбил возлюбившаго тя Христа;
Радуйся, яко жизнею своею, правду Божию, люди своя хранити научал еси;
Радуйся, яко Богом предложенную чашу страданий, за грех измены народа своего, добровольно испил еси;
Радуйся, Христов угодниче, яко венцы сугубыя от Венцедавца приял еси.
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 2
Вемы, яко токмо личность ответ пред Богом несе. Сего ради, мудро устрояет Господь, властию своею люди правити: исперва чрез патриархов - от Адама до Аврааама, чрез пророки - от Моисея до Самуила, чрез посредство помазания благодати в царех - от Давида до Николая Втораго – императора.
Яко Бог выше иерархии Небесной, тако и Царь есть выше иерархии дольней. Творец же всяческих, властию единодержавною Царя наделяя, предел полагая власти сей - токмо «послушанием гласу Господня».
Власть же земная, Государева, источником имея Божественную, жизни течение в державе правит токмо душ человеческих спасения ради. О таковем Божием о нас благоволении, Творцу возносим: Аллилуиа.

Икос2
«По Божьему изволению, а не по мятежному человеческому хотению» власть царская самодержавная поставлена бысть. Сердце Царево в руце Божией. О сем, Божественная вещаша уста чрез пророки: «Той Бог времена переменяет и лета, цари поставляет и переставляет», «Посаждаяй цари на престолех и обязуяй поясом чресла их», «Мною цари царствуют», «Царь слуга Божий есть».
Разумеем, яко самодержавия природа – Божественна есть и сила и действо благодати особой, чрез главу Помазанника Божия, на подданных простирается. Мы же, ти святе Царю Николае, Духом Святым наставленным, Отечество твое паствити, приносим хваления сия:
Радуйся, Помазанниче Божий, Русский монарше Православный, властию от Бога наделенный;
Радуйся, с Богом завета печать живая;
Радуйся, яко Царем царствующих и Господом господствующих избран еси;
Радуйся, яко от Бога светло венчан еси;
Радуйся, лучей славы Небесней, Творца Всеблагаго отражение;
Радуйся, яко скипетр царства земнаго, по подобию власти Небесныя, Владыка Господь ти даде;
Радуйся, яко заповедей Божиих главенство, в жизни русстей, над законом человечьим олицетворял еси;
Радуйся, веры забрало и Церкви Святыя Богоизбранный покровителю.
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 3
Апостол Христов, во времена древняя рекл: «тайна беззакония деется». Греха человек и погибели – антихрист, приход свой уготовляет, дабы житие на земли во ад обратити, прежде ада преисподняго. Гласили же , отцы святии, угодницы Божии: «Доколе власть Самодержавная Царская в силе – зверь не явится». Егда же, народи, нехристями наущении, самоуправство заведут и самоуправством сим, тайно нехристи правити будут – тогда попущено будет жидобесу деяти, державу и Церковь Христову раздирати.
Власть же, царская, начал христианских держася, народу от них уклонитися не попустит. Трепещет бояся антихрист, Царя Православнаго, мір от «тайны беззакония» удерживающаго.
Мы же, Вседержителю и Владыце нашему, премудро правление в царствии дольнем устрояющему, со благодарением воспоим: Аллилуиа.

Икос 3
На престол царский возшествуя, миром помазуем был еси и венцем украшен, венценосче святый Николае, тем в Таинство брака с народом своим вступил еси. Невеста же, Россия – обет жениху своему Самодержцу навеки принесла еси.
Власти велия, ты Царю, от Бога сподобился еси, разумея, толиким большим воздаянием должен еси. Аще и на высоте славы человечи пребывая, обаче рабом Божиим себе именовал еси. Человеколюбец же, Господь, яко благ всех Податель, угоднику благоверному Своему мудрость Соломонову, кротость Давидову, силу в защите веры – Константинову, ревность по Бозе – Иустинианову даровал еси. Тем воистину, верный и мудрый державный строитель был еси, на высоту неслыханную славы и величи, державу Русскую возвел еси. Сего ради прими похвалы сия:
Радуйся, яко в служении христианском особом, смысл власти Царской разумел еси;
Радуйся, яко не от человек звание Царское приял еси;
Радуйся, яко десницею Вседержителевою укреплен был еси;
Радуйся, яко добр строитель Царства земнаго, скипетром право правя на престоле пребывал еси;
Радуйся, яко благочестием и верою светло украшен еси;
Радуйся, прославления святых ревнителю, храмов и святых обителей создателю и украсителю;
Радуйся, просвещения православнаго попечителю и монашества покровителю;
Радуйся, яко всем православным заступник был еси, народом словенским защиту благую являл еси;
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 4
Издревле клятву соборную, народ Русский, по воле Божией, Царем Самодержавным из дому Романовых, до Христова пришествия, служити, не щадя живота своего, принесл еси. Обаче слугами диавола возмущении, дерзнули клятву сию осквернити, свободы от власти Божией возжелали, бунт супротив Творца и Помазанника Его священнаго учинили. В день един, слава и величие державы Русския, Православия оплота, низвержена бысть. Буря ужасов, власти безбожныя разверзлася на Руси, крови реками земля обагрилася еси.
Плачет пророк: «Дыхание жизни нашея, Помазанниче Господень, пойман в яму их, тот о котором мы гласили: «Под тенью его мирно жити будем посреде народов. Упал венец с главы нашей, о, горе нам яко люте согрешили».
Мы же, Господу Всемогущему нашему, чрез пророк вещавшему: «Не прикасайтесь к Помазанным Моим», со благоговением велим возносим: Аллилуиа.

Икос 4
Вемы, яко судьба Царя – судьба России есть. Отцы же, святии земли Русския, из глубины времен вещали ти, Царю Святый Николае, яко венец царский на венец терновый, Христу в уподобление, смениши еси. Ты же, отец наш державный, ведая о сем, рекл: «Не токмо живот мой, но и путие страны Русския, в руце Господней есть».
Мужие державные, воеводы царские, духовенство, сердце свое к земному приложившее, люд сословий разных, ложь смертоносную, служителями беззакония тайнаго, потомками убийц Христовых испускаемую, в сердца своя впустили . Самодержца своего, власти, от Бога ему даровнной, ликуя лишили.
Церковь же, хранительница благодати Миропомазанничества Царской – Царя, Покровителя своего, предала еси и все неистовство демонское на себе испытала еси.
Мы же ти, Венценосче Святый, зревшему ослепление народа твоего и скорбию велиею обдержимому, возносим таковая:
Радуйся, яко смысл таинственный креста на тебя возложеннаго уразумел еси;
Радуйся, яко сердце свое на служение народу Русскому отдал еси;
Радуйся, яко всеми отринутый, землю Русскую не покинул еси;
Радуйся, яко все упование на Бога, в руце Своей вся содержащаго, возложил еси;
Радуйся, яко зависть, злобу лютую, хулу от подданных своих, за любовь твою, мужественнее претерпел еси;
Радуйся, с болию крепкой зревший, яко безбожныя, на крови «благо народа», в Святей державе твоей, поруганной, устрояли еси;
Радуйся, яко диадиму Царскую на венец терновый, будущаго ради Руси Святей, сменил еси;
Радуйся, яко подвиг велий, смиреннаго приятия воли Божией совершил еси;
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 5
Гласу Апостола первоверховнаго: «Бога бойтесь, Царя чтите», людие безумнии не вняли еси, егда иноплеменники богоборцы - мучитилие тя, Главо Царственная, с Царицею и чады заточили еси. Сатана сам, расплаты планы кровавыя замышлял еси – заклание ритуальное, изуверами синедриона древняго, семьи Августейшей. Яко древле Христу, тако ныне ти, Царю святый, вопияша подданныя твоя: «Не его хотим, но Варраву! Распни его!» Ты же, с семьею в заточении, Божественною силою возмогая, в молитвах бдел еси. Из сердца глубины взывал еси горце, стеня и моляся за люди твоя согрешившия: «Милостиве Господи, не остави их оставльших мя». Гласил ти, великомучениче Царю Николае: «Не зло победит мир, но любовь». Извергов простил еси и не мстити за себе просил еси.
Мы же, Милосердному Владыце, сердце твое укреплявшему приносим: Аллилуиа.

Икос 5
Веками народ Русский, Голгофу Екатиринбургскую, грехми различными приближал еси. Егда же, народ бунтом безумным супротив Творца и Помазанника Его, чашу грехов преисполнил еси, тогда для спасения от погибели конечныя, крови пролитие неповинныя должно бысть. Цвет Руси, в жертву за нея принесен еси.
Зло в полноте предельной раскрылось еси. О, зрелища ужаснаго и испытания! Ангели зрети не могли, егда ритуально Царя с семьею закалали. Отрока особливо, наследника Царскаго, на очах родителей. Всех умучили, секирами разрубили, в пламене сожгли, пепел выпили, пляски бесовския творя. Кровь святую Царскую, отродье христоубийственное пило, сатане жертву принося. Тебе же, Царю Святый, муки крестныя до конца претерпевшему с любовию воспоем:
Радуйся, яко подобно Христу в Гефсимании, воле Отца Небеснаго, главу покорно подклонил еси;
Радуйся, яко смысл истории Руси, яко тайны Божия, чрез тебе осуществлен еси;
Радуйся, яко пророчествия о тебе предуказанныя, добровольным себе преданием на подвиг мучений, исполнил еси;
Радуйся, яко слова Христовы: «Большая любве никтоже имать от сея, аще кто положит душу свою за други своя» воплотил еси;
Радуйся, яко Голгофа таинственная твоя, подобия в вецех не имет;
Радуйся, страдавый и любивый;
Радуйся, жертва благоуханная за грех измены народа Русскаго;
Радуйся, яко явлением иконы Своея Державныя, власть Царскую на Руси, Владычица наша и Царица, на руце пречистыя Своя прияла еси.
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 6
Вемы, яко тайна величайшая страданий мучеников за Христа есть. Целью же, в подвизе каждом, Христа ради совершаемом – есть воли Божией исполнение. Обаче без благодати Божией, ни подвигов, ни служения человеком самим совершати невозможно есть. В мучениях же, яко в жертве благоуханной, Христос Сам дея и страдая, жертве сей примирительной и искупительной бытии благоволит.
Подвиг же, Государев искупительный, видети должно, не яко в самодеянном и не в простом Христу подражании, а токмо в Искупительном Христа подвизе соучастие. Сам Христос, чрез Государя, подвиг Свой Искупительный продолжает, яко воли Своей святей и Промысла к народу Русскому исполнителя.
Мы же, благоговейно и со трепетом взирая на тайны домостроительства Божия, преклоньше колена сердец наших, Творцу взываем: Аллилуиа.

Икос 6
Разумеем, яко чини святости разныя – суть образы подвигов и служений, Подвигоположника и Первообраза Христа. Отцы святии, в подвизех своих, подвигу Христову токмо подражая, образ творят. Обаче и благодати Духа Святаго, на Первообразе почивающей, причастниками соделываются.
Мы же, подвиг искупительный Государев, Христу в уподобление, почитая, не почести Божеския человеку воздаем, а Бога Всемогущаго славим. Токмо Царю Николаю, Помазаннику своему, последовати подвигу Своему Искупительному благоволившему.
Тебе же, святый Царю Николае, во исполнение воли Божией, добровольно жертвою искупительною, за грех измены народа своего ставшему – дабы простил его Господь, со благодарением пение всеумиленное возносим:
Радуйся, яко волю Божию святую познавый и добровольно ея исполнивый;
Радуйся, яко в несении креста, Христу следовал и подражал еси;
Радуйся, яко орудием Божиим, во исполнении воли Его святей о Руси, пребывал еси;
Радуйся, яко тайне Искупительней глубочайшей, за народ свой послужил еси, чем от погибели конечней Россию и от міра всеобщаго конца Господа умолил еси;
Радуйся, яко жертвою своею вольною, залог Руси воскресения, чрез покаяние испросивый;
Радуйся, яко всецело себя в волю Господню предал еси,
Радуйся, яко глаголил еси: «Аще для Руси спасения, жертва искупительная потребна есть. Аз буду жертвою сей. Да будет воля Божия!»
Радуйся, яко на вразумление людей твоих, избра тя Творец по образу Сына Своего Единороднаго, в жертву искупления за грехи люди русския.
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 7
Грех тяжкий цареубийства, на народе Русстем и до ныне тяготе. Ни едина причастность к греху сему, супротив Бога, не отмщенной не может бысть. Такова правда духовная. На главы детей, попрание предками клятвы Соборней, Богу принесенной пало. Недугует ныне Церковь и земля Русская, благодати сугубой, укрепляющей лишенная, чрез главу Помазанника Божия, на верноподанныя изливающейся. Народ Русский, прежде личность соборная - ныне же «без Главы – труп смердящий». Без Отца Державнаго, ныне токмо милостию Божиею хранимый. Ему, Отцу Небесному, долготерпящему о покаянии детей своих заблудших, воззовем: Аллилуиа.

Икос 7
Зубы возскрипе враг, наущая: народ в цареубийстве не повинен, дети за отцы ответа не имут. Грех брати на себя вину чужую. Грех же сей есть родовой, народа русскаго. Яко и иудеем Дух Святый чрез Писания глаголет: «Дополняйте меру отец ваших», «Да приидет на вы вся кровь праведная, на земли пролитая…», «Кровь Его на нас и чадех наших», «Ты являеши милость тьмам и за беззакония отцев воздаеши в недро детям их», «Отцы наша грешили, их уже нет, а мы несем наказания за беззакония их».
Мы же, стеня о гресе сем тяжцем, ко Господу припадаем:
Помилуй ны, Господи, и сродники наша усопшия, обеты Богови и Царю Православному, Собора Русскаго Великаго 1613 года неистово поправшия;
Помилуй ны, Господи, предавших и не защитивших Царя, Помазанника Твоего, с семьею Царскою, от заклания ритуального, жидами – богоубийцами и русскими оборотнями соделаннаго;
Помилуй ны, Господи, крови Царской не пролиявших, обаче духовно убивавших – словом злобным и богохульным, такожде и память о нем стиравшим;
Помилуй ны, Господи, наветам кощунным и клевете злобной неистовой веровавших и слепо их повторявших, чем во гресех тяжцих соучавствовавших.
Помилуй ны, Господи Боже наш, и прости ны падшия!

Кондак 8
Забыли, яко власти, Божие установление не рай на земли созидати, а ад не допустити. Порядка Божественнаго переворот учинили, дабы по похотем своим жити. Ныне семя греха сего – в крови русстей. Словесам пророка не внявшим: «Кто руку на Помазанника Господня поднявши, ненаказанным останется?». Мы же, беззакония творити не оставляем, ко аду преисподнему приближаемся, егоже мрак и жжение не ужасает сердца наша. Господи Боже наш, к покаянию призови ны падшия! Да воспрянув от нощи греховныя, Тебе воспоем: Аллилуиа.

Икос 8
Грех убийства наследника Царскаго, века четыре тому назад, на край гибели, от ига иноземнаго, Русь постави. Благодать же, молитвы разрешительныя, патриархов Гермогена и Иова, по народнем покаянии соборнем, Русь умученную, из сети греха свободила еси, из пепла возродила еси, величие и крепость непреобориму міру три века являла еси. Ныне, покаяние соборное народа Русскаго – путь един воскресения Руси Святей. Трепещет покаяния враг спасения рода человеческаго, рушатся бо оным, вся козни его.
Мы же, к вещем бренным прилепились и тяжким суеты бременем обложены есьмы. Откуду приимем слезы покаяния, аще не от Тебе Боже? Не отрини ны падшия. Да будут Силоамом слезы наша, омывая греси наша, о сем горестно взываем:
Помилуй ны, Господи, за глумление над верою Православной и святынями ея;
Помилуй ны, Господи, за участие в безбожных комсомольских и партийных сборищах сатанинских и за клятвы безумныя в них;
Помилуй ны, Господи, за чтение книг безбожных и песен сатанинских пение;
Помилуй ны, Господи, яко сами безумствовали, других склоняли и чад своих на воспитание в безбожных науках направляли еси;
Помилуй ны, Господи Боже наш и прости ны падшия!

Кондак 9
Долготерпит Милосердный Господь к нам грешным нераскаянным. Подвиг искупительный Царский не почитающих, себе со грехми отец связавших. Глаголет Господь: «Я всемеро воздам наказание за грехи ваша и сокрушу гордое упрямство ваше». Угодники же, Божии взывают: «За свобождение народа Русскаго от власти сатанинския, молитв одних, обаче и всеусердных мало. Токмо покаяние глубокое всенародное, к стопам Христовым, принесено должно бысть».
Мы же, безуствуем в покаянии. Да не поглотит нас земля, яко Дафана и Авирона. Но Ты, Спасе, пробуди ны от сна греховнаго, да воспоем: Аллилуиа.

Икос 9
Ветия многовещанныя недоумеют киими словесы народ Русский к покаянию пробудити. Ожесточились бо сердца их, не имут ни слез, ни плача, в ум не берут реки крови и горя людскаго попущеннаго. Милостиве и Щедре, коснися сердец народа благостию Своею, тучи слез пошли им, да не подвигнем Твое долготерпение, да не внидеши в суд с нами и низринеши ны в пропасть адскую. Спаси ны, Господи, да не впадем в бездну погибели вечныя. О сем, подвизаемся пети Ти сице:
Помилуй ны, Господи, жертвы кровавыя сатане приносящих – во утробах младенцев убивающих;
Помилуй ны, Господи, молчанием соучавствовавших в разграблении Отечества нашего, Богом Самодержавному Отцу нашему в управление данному;
Помилуй ны, Господи, добровольно документы антихристовы принявших, сим от Бога отрекшихся и в построении системы антихристовой участвовавших;
Помилуй ны, Господи, яко в выборах самозванцев, престол Помазанника Божия захвативших, участвовали еси, сим власть безбожную признавали и поддерживали еси.
Помилуй ны, Господи Боже наш и прости ны падшия!

Кондак 10
Русь Святая, фимиамом молитв благоухавшая, яко Лазарь четверодневный смердит ныне, в поколении бо четвертом без главы – Царя Самодержавнаго, тело ея пребывает. Довлеет бо нераскаянность сердец в тяжцем зле допущенном. Знамения, чудеса, иконы плачущия, скорби и беды лютая - Господом все попускаемо, токмо ради сердец людских к покаянию приведения.
Царица – мученица святая Александра, в видении дивнем иерею некому глаголаше: «Чары над умами людей дотоле пребывать будут, доколе народ, подвиг мученический Царский, яко жертву искупительную за Русь не примет».
Убойтеся же, Господа, люди Русския, яко Праведнаго Судию, облобызайте убо покаяние и воспойте Христу, жизни Источнику: Аллилуиа.

Икос 10
Пьет Русь чашу неиссякаемую яда смертельнаго, от нехристей пополняемую. Непонимая Креста духовнаго мучений Царственных, не токмо за Русь, но и за мир весь понесеннаго. Бесы бал на Руси правят и нет защитителя, нет преграды! Враг наущает, яко самодержавия время в лету кануло и память всякую о Царе стирает. Трепещет бо антихрист Помазанника Божия грядущаго, чрез отцев святых обетованнаго.
Уразумеем же, яко народ Богу благоугодивший – Царя, Богом благословеннаго, имети достоин. Возстани народ Русский и возопий: «Приими сокрушение наше Владыко, иных бо плодов не имамы».
Помилуй ны, Господи, отвергавших Православнаго Царскаго Самодержавия Богоустановленность;
Помилуй ны, Господи, не внявшим словам отец святых, яко нет греха большаго на земли, чем воле Помазанника Божия противление;
Помилуй ны, Господи, отвергавших, яко Боговластие и Боговодительство над Церковью Христовой и народом Божиим, Господь чрез Помазанников своих устрояет;
Помилуй ны, Господи, яко отвергали, вольныя, Христу в уподобление, страдания искупительныя, царя Святаго Николая.
Помилуй ны, Господи Боже наш и прости ны падшия!

Кондак 11
Царств земных устроение, с отвержением царства Небеснаго, ко временам последним, апокалиптическим ведет. Святынею прикрываясь, власть мамоны землею овладети тщится. Душа же, народа русскаго больна, грехом крепко связана и силы не имеет чары лжи стряхнути и истину познати. Грехов волны покрыша нас, яко всадники египетския море Чермное.
Тщатся правители суемудрые, без покаяния, падение в бездну остановити, обаче яко дым тщания сия изчезают. Вразумимся же, пророка гласом: «Аще не обратитеся – меч вас пояст». Сего ради, вопием, покаяния двери отверзи нам Спасе, Тебе приносящим: Аллилуиа.

Икос 11
Зрим Господи, яко вся знамения кончины века сего исполняются вера в людех оскуде, беззакония страшная умножишася и любовь охладе, восстают бо язык на язык, царство на царство, трусы изобилуют, прельстители и предатели явишася, и гонения на верных воздвигоша, дух сатанинский антихристов вселенную заполонил. Полчища бесов, из бездны, душу народа заполняют.
Вемы, яко монархии Православной возрождение, камень краеугольный спасения есть. Обаче, грех соборный бунта безумнаго супротив Бога и Помазанника Его - препятие сему возрождению. Жатва всемирная грядет. Господи Милостивый, даруй нам успети с покаянием прибегнуть ко стопам Твоим:
Помилуй ны, Господи, яко тексты многовековые, святые, Богослужебные, в угоду нехристям, извращали, чим в тайне беззакония соучаствовали;
Помилуй ны, Господи, яко молитвы о Царе – Богопомазаннике, зло міровое удерживающему, из текстов Богослужебных вымарывали;
Помилуй ны, Господи, яко молились по текстам изуродованным, чим в угоду диаволу и слугам его, Помазанника Божия не поминали;
Помилуй ны, Господи, яко единство, нераздельность народа Божия под главою Царя Самодержавнаго, отвергали, к партийному расчленению, борьбе внутренней и самоуничтожению народа пособствовали.
Помилуй ны, Господи Боже наш и прости ны падшия!

Кондак 12
Со свержением Самодержавия Православнаго на Руси Святей – времени счет иной на земли идет. Диавола слугам, приход антихриста в мір попущено открыто готовити. Вемы, яко вся наказания – лекарства суть, чем горше болезнь, тем врачевание обильнее.
Меч войны третьей, лютейшей довлеет над Русью, яко врачевание последнее, да обратится. Люд, во гресех погрязший, сам из пропасти глубокия, поднятися не в силе. Токмо волю свою падшую, Закону Правды Божия подчинивши и покаяние Соборное во гресех принесше, милостию Божией, воскресение Руси Святей возможно есть. Щит же, духовный Руси, во испытаниях близгрядущих – молитва покаянная ко Господу и Помазаннику Его умученному. О сем, ко Господу, Мздовоздаятелю Праведному воззовем: Аллилуиа.

Икос 12
Церковь Христова, Православная, стена непреоборимая для сил сатанинских, своего «епископа епископов» лишившися, в путах вражиих пребывает, недугует сильне. Молчат пастырие, страхом иудейским скованныя, тем соучастие в делах антихристовых имут. Иерарси церковныя на пастыри и люди верныя, гонения и хулу возводят, о спасении душ людских, во время сие коварное, не радят. «Церковь лукавнующих», нехристями подпитываемая, силу набирает, дела темная своя, словами витиеватыми крыет. Церковь же, Божию, со всем сборищем сатанинским слити тщится, дабы благодати Божия лишити ея. И несть числа вражьим силам. Обаче, довлеет над Русью и миром плата достойная Правде Божией, кровь Святаго Царя Николая, Помазанника Божия, ныне у Престола Вечнаго во славе неизреченней предстоящаго.
Вемы, яко весела и радостна весна по зимней скорби. Гора Голгофа – Пасхи колыбель. Веруем, яко Екатеринбургская Голгофа – Пасхи Русской колыбель. Вонми Небо стенаниям стада Христова малаго о Руси Святей воскресении, под скипетром Царя Самодержавнаго. О сем, тебе Святе Царю Николае, с ликованием приносим:
Радуйся, яко кровию мученическою своею отступников нынешних обличающий;
Радуйся, яко покаяния Соборнаго от народа своего ожидающий;
Радуйся, яко во славе неизреченней, у Престола Царя Славы за ны выну молящийся;
Радуйся, яко Руси воскресение и Царя – Победителя грядущаго, у Господа Вседержителя испрашивающий.
Радуйся, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, жертвою искупительною твоею, Христа о воскресении Руси умоливый!

Кондак 13
О, святый Царю – искупителю Николае, Помазанниче Божий, Христов и Церкви Божия слуго славный. Богом от рождения на мучения вольныя посвященный. Ныне у Престола Славы неизреченныя предстоиши. Умоли Господа Вседержителя, да растопит огнем Божественным, оледеневшия сердца людей наших, да склонит колени народ Русский и оросит водою слезною покаянною землю страждущую свою. И да расточатся, яко дым, вся козни диавольския. Русь же, Святая воскреснет поя: Алиллуиа.
Сей Кондак поется трижды, затем Икос первый и Кондак первый

Молитва
О, велия милость Божия, ангела перваго, без милости во ад Бог отосла на мучения вечныя. Человеку же, из персти созданному, вочеловечением и распятием Своим, милость дарова – покаяние, дабы в обители райския вернути.
Тако, желая спасение людем устрояти, Помазанников Своих Бог постави, народу на служение, дабы житие державное, токмо на спасение душ людских правити. Люди же православныя, нехристями наущении и по похотем своим жити восхотевшия, грех тяжкий содеяша, руку на Творца и Помазанника Его подъяша. За се от благодати Божией удалении быша. Помазанников сатанинских, вместо Божиих получиша. Скорби лютыя кровавыя претерпеша и доселе в разум истины не приидоша.
Иго тяжкое жидовское попусти Господь на времена последняя. В конец гибнет Русь, Святая некогда и Церковь ея, без защитника Державнаго. Времена же, еще лютейшия, антихристовы на ны движутся.
Плачь и кайся Русская земля! Прости нас, Господи, доселе не уразумевших жертвы величие, святаго Царя Николая, для народа и Церкви Русския. О, венценосче святый, Царю Николае, ты Престолу Творца предстоиши, умоли Царя Славы, люди твоя, по путем беззаконий блуждающия, на путь покаянный наставити. Да не услышим без покаяния, гласа всестрашнаго трубы Архангеловой. Да дарует нам Господь, на времена последняя, Помазанника Своего – Царя – Победителя, и да послужим ему, не щадя живота своего, во славу Божию и Руси Святей! Аминь.

Tропарь, глас 7:
Ангели земли Российския, и воскресения ея путеводителие, Царю Николае и Царице Александро, начавшемуся богоотступлению, Державою благоверне правившии, и юныя Великия Княжны, в трудех и милосердии добре подвизавшияся, и царевичу-страдальче Алексие, — царственнии страстотерпцы, яко агнцы незлобивии, от жидов губителей Руси мучимии и закланнии, ныне же царство вечное приимшии, молитеся Небесному Царю Царей о Державе сродников ваших, просветитися ей верою отцев и покаянием паки возродитися.

Тропарь, глас 5
Царства земнаго лишение, узы и страдания многоразличныя кротко претерпел еси, свидетельствовав о Христе даже до смерти от жидов, Великий Боговенчанный Царю-Искупителю Николае, сего ради мученическим венцем на небесех венча тя с Царицею, и чады, и слуги твоими Христос Бог, Егоже моли помиловати страну Российскую и спасти души наша.

Тропарь (глас 4)
Жертве Христовой в подобие,/ яко Агнец непорочный, волею/ полагаешися во искупление/ греха народа Российскаго,/ царству в себе раздельшемуся/ в Себеже даруеши исцеление,/ святый Царю-искупителю Николае,/ страдания твоя смертная славим,/ ими бо царствие воскрешается/ во славу Царя-Бога Небеснаго,/ и во спасение душ наших.

Величание
Величаем, величаем Тя, Святый Царю-искупителю Николае, и чтим Христоподобный Подвиг и Страдания Твоя, яже за грех измены Народа Русскаго претерпеть изволил еси.

Сайт создан в системе uCoz